Останні новини
Поради вчителя-логопеда
Скажи мені – і я забуду, Покажи мені – і я запам’ятаю, Дай торкнутися – і я зрозумію. Китайська мудрість Мова—невичерпне джерело розумового розвитку дитини. Без розвиненого мовлення малюк не зможе здобути міцних і ґрунтовних знань з основ наук, не зможе цілісно і гармонійно розвиватися. В Україні поширена струнка система безоплатної логопедичної допомоги дітям дошкільного […]
Заїкання у дітей
Заїкання – важке мовленнєве порушення, але його можна позбутися. Заїкання здебільше виникає в дошкільному віці. Ця досить поширена патологія, яка найчастіше виникає на початку становлення мовлення, уражає здебільшого хлопчиків ( позаяк їхня центральна нервова система розвивається повільніше, ніж у дівчаток), а велика кількість побічних (супутніх) порушень гальмує процес коригування заїкування й робить його досить тривалим, […]
Рання допомога в мовленнєвому розвитку дитини
Термін появи першого слова має великий діапазон. Не варто програмувати свою дитину на виникнення першого слова, фрази у чітко визначені вами терміни. Ще гірше, коли успіхи вашої дитини порівнюються з мовленнєвим розвитком чужого однолітка, а то й меншого на кілька місяців. То не трагедія, що інший такий балакучий. Справа в тому, що він – інший. […]
Норми і затримка мовного розвитку
Багатьох батьків турбує питання «Чи є у моєї дитини затримка мовного розвитку, адже вона говорить менше, ніж однолітки?» Однією з найважливіших проблем сучасної логопедії є раннє виявлення та попередження порушень мовленнєвого розвитку у дітей. Адже від своєчасно проведеної корекційної роботи, від усунення причин, що зумовлюють виникнення таких порушень, значною мірою залежить не лише розвиток мовлення, […]
ТРЕНІНГ «Техніка мовлення. Робота над мовним диханням»
МЕТА: розкрити учасникам значення мовного дихання як невід’ємної складової техніки мовлення читця; удосконалювати вміння учасників тренінгу досягати правильного фонаційного дихання за допомогою тренувальних вправ; розвивати вміння застосовувати в освітньому процесі елементи техніки мовлення та прийоми виразного читання.
Сертифікати вчителя-логопеда
В 2018-2019 н. р. систематизовані ігри-вправи для дітей, які не розмовляють, в методичний посібник «Активізація та мотивація мовленнєвої діяльності дошкільників, які не розмовляють, засобами дидактичних ігор та вправ». Орієнтований на широке коло читачів: логопедів та батьків, які мають немовленнєвих дітей. Ігри та вправи, які представлені в посібнику, можна використовувати для розвитку мовлення дітей раннього віку. Важливу роль в роботі з […]
Завдання учителя-логопеда в закладі дошкільної освіти
усунення різних мовленнєвих порушень дітей; створення єдиного корекційно – навчального простору; пропаганда логопедичних знань серед батьків, педагогів; інтегрування зусиль педагогів, дітей та батьків з метою корекції мовленнєвих порушень; створення предметно-розвивального середовища, яке стимулює мовленнєвий і особистісний розвиток дитини.
Поради лікаря при нездужанні дитини
У Вашої дитини піднялася температура? Виникає питання, що робити? Адже діяти потрібно швидко! Ні в якому разі не купайте дитину, не загортайте її в ковдру. Дайте дитині активоване вугілля (досить 1 пігулка на 10 кг. ваги), попередньо подрібнивши пігулку в порошок. Дайте дитині пити, краще всього суміш калини та зеленого чаю , додавши цукор. Якщо […]
Відгуки та пропозиції
Шановні відвідувачі! Залишайте будь ласка свої відгуки! Дякуємо!