Гурткова робота

Гурткова робота

Гурток «ПЛАСТИК-ШОУ» фізкультурно-оздоровчого напрямку для дітей старшого дошкільного віку

Я проводжу заняття два рази на тиждень і ставлю за мету збереження та зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку та формування в них потреби у фізичній досконалості.
Євтушенко Лариса Григоріївна
Керівник гуртка
  • Основні напрямки програми: розвиваючий та виховний.
  • Принципи її побудови: систематичність, поступовість, послідовність, доступність.

Заняття аеробікою не лише сприяють зміцненню всіх груп м’язів та розвитку рухових навичок, а й викликають неабиякий інтерес у дітей.

Запропонована програма – це цілий комплекс вправ, музично-ритмічних рухів, оздоровчих занять, занять з нестандартним обладнанням, рухливих ігор і спортивних естафет, завдяки яким у дітей виробляються правильні стереотипи рухів, формуються життєво необхідні навички і уміння.

Діти навчаються: відчувати своє тіло, розвивають відчуття такту, ритму, виявляють емоції. Грайлива форма занять і їх веселий ритм розвиває витривалість, швидкість, силу, координацію дитячих рухів. Помірний темп рухів під час занять аеробікою зовсім не обтяжує дихальну систему, а, навпаки, зміцнює її.

Гурток з вивчення англійської мови «Англійська мова для малят» для дітей середнього та старшого дошкільного віку

Навчання англійської мови є не обов’язковим, але бажаним компонентом дошкільної освіти. У процесі навчання діти не вивчають складових частин незнайомої мови, а одразу опановують її як засіб спілкування.

«Граючись вчимося. Англійська мова. Програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації» Гунько С., Гусак Л., Лещенко З.

Метою навчання англійської мови є сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування. 

Керівник гуртка намагається, щоб процес навчання англійської мови був засобом соцiалiзацiї дитини, допомагаврозкрити її особистий потенціал із урахуванням iндивiдуальних особливостей.

Кожне заняття будується як ігрове спілкування педагога i дітей. Для кращого опанування іноземної мови керівник гуртка активно використовує рухову, слухову та зорову пам’ять дітей.

Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик. Ігри – лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.

Осягати ази спілкування англійською мовою дитині буде легше, беручи участь в невеликих інсценівках або спостерігаючи за грою лялькового театру. Пісеньки, лічилки і вірші допомагають малюкам вивчати вимову, ритм мови, а також запам’ятовувати деякі ключові фрази в контексті.

Дослідницький гурток «Діскавері»

Дитина – маленький дослідник, учений. Довкілля – це поле пізнавальної діяльності, зона актуального розвитку.
Шутько Людмила
Керівник гуртка

Доступна для дітей дошкільного віку пошуково-дослідницька діяльність створює широкі можливості для виховання в малят пізнавального інтересу до довкілля та розуміння його значення.

Дослідницька діяльність допомагає усвідомити причинно-наслідкові зв’язки, які важко виявити під час спостережень. Результати які діти отримують після проведення дослідів та експериментів, стимулюють пізнавальний інтерес, розвиток спостережливості, мисленнєвої діяльності.

Отже, чим раніше будуть створені сприятливі умови для дослідницької діяльності, то кращими і вищими будуть результати.

Пошуково-дослідницька діяльність найблище підводить дитину до проблеми, а винагородою за активність та допитливість малюків є їх самостійні «відкриття».

Гурток "Домісолька"

Тема: «Формування та розвиток вокальних здібностей дітей у гуртковій роботі»
Кузнєцова Наталія Борисівна
Керівник гуртка

Мета гуртка:

Гурток «Умілі рученята» декоративно-прикладного напрямку для дітей старшого дошкільного віку

Керівник гуртка «Умілі рученята» працює за авторською програмою.
Чорношвець Катерина
Кнрівник гуртка

Організована навчальна діяльність дітей 5 – 6-го року життя з декоративно-прикладного спрямування проводиться з дотримання наступних методичних вимог:

Тематика гурткових занять з дітьми добирається згідно різних видів і технік декоративно – прикладного спрямування. Навчання різноманітним формам роботи з декоративно – прикладного спрямування здійснюється поетапно:

Головним при проведенні гурткової роботи з декоративно – прикладного спрямування є врахування індивідуальних та психологічних особливостей дитини під час цілеспрямованого навчання. Дошкільники ознайомлюються з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-ужиткового мистецтва тощо.

Однією із найважливіших умов організації гурткових занять з декоративно – прикладного спрямування є організація цікавого змістовного життя дитини у дошкільному закладі та сім’ї, забезпечення її яскравими враженнями, емоційно-інтелектуальним досвідом, який стане основою для виникнення задумів і буде матеріалом, необхідним для роботи дитячої уяви.

Гурток "Флорбол"

Флорбол – командна гра. Малюки навчаються розуміти загальну мету, брати на себе відповідальність за свої дії, не підводити команду. У дітей створюється звичка надавати допомогу гравцеві, який потрапив у скрутне становище. Ефективність дитячого флорболу полягає в його різноманітному впливі на опорно-руховий апарат, серцево-судинну, дихальну і нервову системи організму дитини, розвитку рухових здібностей і профілактику захворювань.

Євтушенко Лариса Григоріївна
Керівник гуртка

Завдання: