Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Вихователь: Шутько Людмила Володимирівна


Дитина – маленький дослідник, учений. Довкілля – це поле пізнавальної діяльності, зона актуального розвитку. Доступна для дітей дошкільного віку пошуково-дослідницька діяльність створює широкі можливості для виховання в малят пізнавального інтересу до довкілля та розуміння його значення.

Дослідницька діяльність допомагає усвідомити причинно-наслідкові зв’язки, які важко виявити під час спостережень. Результати які діти отримують після проведення дослідів та експериментів, стимулюють пізнавальний інтерес, розвиток спостережливості, мисленнєвої діяльності.

Пошуково-дослідницька діяльність найблище підводить дитину до проблеми, а винагородою за активність та допитливість малюків є їх самостійні «відкриття».

Отже, чим раніше будуть створені сприятливі умови для дослідницької діяльності, то кращими і вищими будуть результати.

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 


Категорія: Гурткова робота

 

«Читайлик»

 

МЕТА: викликати інтерес у дітей до читання; ознайомити з буквами і навчити читати склади і слова; збагатити активний та пасивний словник дітей; розвивати навички злитого читання, пам'ять, увагу, мислення, вміння узагальнювати, систематизувати, аналізувати та робити висновки; розвинути фонетичні процеси, дрібну та загальну моторику; виховувати інтерес до читання та пізнання оточуючого світу, прищеплення любові до читання.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

  • створення необхідних умов для проведення роботи з навчання читанню;
  • розвиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей у процесі навчання читання й використання завдань, вправ та ігор;
  • удосконалення артикуляції звуків та автоматизація їх вимови у складах, словах, фразах;
  • формування лексико-граматичних категорій та розвиток фонетичних процесів під час виконання ігрових завдань та в процесі в колективної роботи.
  • розвиток комунікативної компетентності, здатності користуватися рідною мовою як засобом мовленнєвої взаємодії в спілкуванні з дорослими та однолітками;
  • розвиток мовленнєво-творчих здібностей;
  • формування відповідних умінь та навичок злитого читання
  • розвиток активної пізнавальної діяльності;
  • розвиток психічних процесів;
  • формування позитивної мотивації, отримання задоволення від процесу дільності, прищеплення любові до читання
 

«Читайлик»

 

«Читайлик»

 

«Читайлик»

 

 

Категорія: Гурткова робота

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)


Керівник – Анікеєнко Я. О., вихователь старшої групи «Барвінок»


Дошкільний вік – яскрава неповторна сторінка в житті кожної людини. В цей період встановлюється зв'язок дитини з провідними сферами та світом людей, природи, предметним світом. Дітям цього віку властивий потяг до прекрасного. Їм подобається створювати красиві і цікаві речі.

Одним х ефективним засобом розвитку творчих здібностей та інтелекту є заняття з орігамі, що в перекладі з японської мови означає «складання з паперу». Заняття за цією технікою формують стійкий інтерес до творчої діяльності, що забезпечує спадкоємність між навчанням і грою. Стимулом є бажання дитини створити фігурку з паперу, а процес перетворення аркуша паперу в іграшку сприяє створенню дидактичної проблеми, для рішення якої дошкільнятам необхідно активізувати розумові процеси: самостійно зрозуміти і сформувати її суть, знайти шляхи вирішення, оцінити отриманий результат.

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 


Категорія: Гурткова робота

 

Музичне виховання в дитячому садку має на меті розвивати, поглиблювати, вдосконалювати музичні та творчі задатки дітей, збагачувати їхній духовний світ. Адже музика для дитини – це світ радісних переживань. Щоб відкрити двері перед дитиною в цей світ, потрібно розвивати у неї здібності, передусім музичний слух та емоційний відгук. Інакше музика не виконає свої виховні функції. 
Як це прекрасно – знайомити малят з музикою!
Школа молодих спеціалістів - музкерівників -- ділимося досвідом.
Листопад 2016
 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 


Категорія: Гурткова робота / Методичний вісник / Новини

 

Поради батькам:

 

 

НЕ ОБМЕЖУЙТЕ розвиток дитини надто ранньою хореографічною спеціалізацією. Коли дитині 3-5 років, ви не можете передбачити, чи схоче вона стати артистом балету.

 

 

НЕ ОЧІЙКУЙТЕ від занять хореографією швидкого зовнішнього результату. Правильно оцінюйте психофізіологічні можливості дитини. Наслідком занять має бути поступовий розвиток її здібностей.

 

 

НЕ СМИКАЙТЕ дитину під час занять, якщо вам здається, що вона порушує дисципліну або неточно повторює рухи за педагогом.

Категорія: Гурткова робота