ГУРТОК "ДОСЛІДНИЦЬКИЙ"
 
ДОСЛІД №1
 

«Які речовини розчинні у воді»

Мета: допомогти дітям усвідомити властивості різних речовин, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки за допомогою власних досліджень та припущень; формувати пізнавальну активність; вчити працювати з водою та різними видами грунту; виховувати пізнавальні інтереси.

  

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ДОСЛІД №2

«Ця різнокольорова водичка»

Мета: формувати у дітей поняття про воду її особливості; вчити висловлювати власну думку; розвивати мислення, пам'ять; вчити дітей правильно використовувати дослідницький матеріал; виховувати цікавість до навколишнього світу.

  

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ДОСЛІД №3

 

«Сніг брудний чи чистий»

Мета: формувати у дітей відомості про сніг та його природне походження; вчити правильно та доцільно використовувати природні ресурси нашої планети; розвивати мислення, мову; виховувати бажання дбати про планету на якій ми живемо.

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

  

ДОСЛІД №4


«На що перетворився лід?»

Мета: вчити дітей обстежувати об'єкти неживої природи, висувати свої версії та припущення: формувати уявлення дітей про кригу як стан води; розвивати вміння втановлювати причинно –наслідкові зв’язки; формувати навички працювати за правилами та інструкцією вихователя; виховувати виховувати цікавість до дослідницької діяльності.

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

 

ГУРТОК "дослідницький"

Категорія: Гурткова робота

 

ГУРТОК "ДОМІСОЛЬКА"
 

 
 
 

Категорія: Гурткова робота

 

Гурток "Барвінок"

 
Заняття №1
 

Тема: «Грибочок»

Мета: Закріпити вміння дітей самостійно складати базову форму «трикутник» прямим кутом донизу; продовжувати вчити слідувати інструкції; розвивати просторову уяву, пам'ять, дрібну моторику, точність рухів; виховувати інтерес до мистецтва орігамі.


Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Заняття №2

 

Тема: «Зайчик-вуханчик»

Мета: закріплювати вміння згинати квадрат навпіл, прикрашати та оздоблювати за уявою; розвивати фантазію, вольові зусилля, художній смак, естетичне мислення; виховувати акуратність, самостійність.

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Заняття №3

 

Тема: «Рибка»

Мета: закріплювати вміння працювати з базовою формою «трикутник», збагачувати словник дітей спеціальними термінами: розвивати евристичне мислення, точність рухів, пам'ять, просторову уяву: виховувати дбайливе ставлення до виробу, матеріалу.

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

  

Заняття №4
 

Тема: «Конверт»
Мета: учити складати базову форму «конверт», розвивати вміння прикрашати виріб обираючи для цього інші базові форми різної величини; виховувати естетичний смак, інтерес до мистецтва.


Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Заняття №5

 

 

Тема: «Пінгвін»

Мета: учити складати фігуру пінгвіна на основі базової форми «повітряний змій», загинати кути до центральної лінії, перегинати заготовку назад, вгинати окремі частини до лінії згину; розвивати мислення, фантазію, дрібну моторику; виховувати самостійність, акуратність.

 

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Заняття №6

 

 

 

Тема: «Ракета»

Мета: закріплювати вміння самостійно створювати ракету за допомогою базової форми «повітряний змій»: збагачувати словник дітей спеціальними термінами; розвивати окомір, дрібну моторику, художній смак; виховувати інтерес до створення виробу.


 

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

 

Заняття №7

 

 

Тема: «Жабеня»

Мета: учити створювати фігурку жабки на основі базової форми «трикутник», закріпити вміння згинати правий та лівий кут по прямій, «відчиняючи» їх догори; розвивати фантазію, мислення, уяву, дрібну моторику; виховувати інтерес до мистецтва орігамі.

 

 

Гурток Барвінок

 

Гурток Барвінок

Категорія: Гурткова робота

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Вихователь: Шутько Людмила Володимирівна


Дитина – маленький дослідник, учений. Довкілля – це поле пізнавальної діяльності, зона актуального розвитку. Доступна для дітей дошкільного віку пошуково-дослідницька діяльність створює широкі можливості для виховання в малят пізнавального інтересу до довкілля та розуміння його значення.

Дослідницька діяльність допомагає усвідомити причинно-наслідкові зв’язки, які важко виявити під час спостережень. Результати які діти отримують після проведення дослідів та експериментів, стимулюють пізнавальний інтерес, розвиток спостережливості, мисленнєвої діяльності.

Пошуково-дослідницька діяльність найблище підводить дитину до проблеми, а винагородою за активність та допитливість малюків є їх самостійні «відкриття».

Отже, чим раніше будуть створені сприятливі умови для дослідницької діяльності, то кращими і вищими будуть результати.

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 

Дослідницький гурток «Діскавері»

 


Категорія: Гурткова робота

 

«Читайлик»

 

МЕТА: викликати інтерес у дітей до читання; ознайомити з буквами і навчити читати склади і слова; збагатити активний та пасивний словник дітей; розвивати навички злитого читання, пам'ять, увагу, мислення, вміння узагальнювати, систематизувати, аналізувати та робити висновки; розвинути фонетичні процеси, дрібну та загальну моторику; виховувати інтерес до читання та пізнання оточуючого світу, прищеплення любові до читання.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

  • створення необхідних умов для проведення роботи з навчання читанню;
  • розвиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей у процесі навчання читання й використання завдань, вправ та ігор;
  • удосконалення артикуляції звуків та автоматизація їх вимови у складах, словах, фразах;
  • формування лексико-граматичних категорій та розвиток фонетичних процесів під час виконання ігрових завдань та в процесі в колективної роботи.
  • розвиток комунікативної компетентності, здатності користуватися рідною мовою як засобом мовленнєвої взаємодії в спілкуванні з дорослими та однолітками;
  • розвиток мовленнєво-творчих здібностей;
  • формування відповідних умінь та навичок злитого читання
  • розвиток активної пізнавальної діяльності;
  • розвиток психічних процесів;
  • формування позитивної мотивації, отримання задоволення від процесу дільності, прищеплення любові до читання
 

«Читайлик»

 

«Читайлик»

 

«Читайлик»

 

 

Категорія: Гурткова робота

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)


Керівник – Анікеєнко Я. О., вихователь старшої групи «Барвінок»


Дошкільний вік – яскрава неповторна сторінка в житті кожної людини. В цей період встановлюється зв'язок дитини з провідними сферами та світом людей, природи, предметним світом. Дітям цього віку властивий потяг до прекрасного. Їм подобається створювати красиві і цікаві речі.

Одним з ефективних засобом розвитку творчих здібностей та інтелекту є заняття з орігамі, що в перекладі з японської мови означає «складання з паперу». Заняття за цією технікою формують стійкий інтерес до творчої діяльності, що забезпечує спадкоємність між навчанням і грою. Стимулом є бажання дитини створити фігурку з паперу, а процес перетворення аркуша паперу в іграшку сприяє створенню дидактичної проблеми, для рішення якої дошкільнятам необхідно активізувати розумові процеси: самостійно зрозуміти і сформувати її суть, знайти шляхи вирішення, оцінити отриманий результат.

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 

Гурток «Паперова фантазія» (техніка орігамі)

 


Категорія: Гурткова робота

 

Музичне виховання в дитячому садку має на меті розвивати, поглиблювати, вдосконалювати музичні та творчі задатки дітей, збагачувати їхній духовний світ. Адже музика для дитини – це світ радісних переживань. Щоб відкрити двері перед дитиною в цей світ, потрібно розвивати у неї здібності, передусім музичний слух та емоційний відгук. Інакше музика не виконає свої виховні функції. 
Як це прекрасно – знайомити малят з музикою!
Школа молодих спеціалістів - музкерівників -- ділимося досвідом.
Листопад 2016
 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 

Музичне виховання

 


Категорія: Гурткова робота / Методичний вісник / Новини

 

Поради батькам:

 

 

НЕ ОБМЕЖУЙТЕ розвиток дитини надто ранньою хореографічною спеціалізацією. Коли дитині 3-5 років, ви не можете передбачити, чи схоче вона стати артистом балету.

 

 

НЕ ОЧІЙКУЙТЕ від занять хореографією швидкого зовнішнього результату. Правильно оцінюйте психофізіологічні можливості дитини. Наслідком занять має бути поступовий розвиток її здібностей.

 

 

НЕ СМИКАЙТЕ дитину під час занять, якщо вам здається, що вона порушує дисципліну або неточно повторює рухи за педагогом.

Категорія: Гурткова робота

 
 
 
Назад Вперед