Умови доступності ЗДО для навчання осіб з

особливими освітніми потребами


У закладі відсутні умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

 

Головний принцип інклюзивного навчання

·перебування дитини з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками;

·соціально – медико – педагогічний супровід дітей;

·забезпечення належних умов для навчання, виховання, корекційно – компенсаторної роботи (матеріально – технічне, кадрове, фінансове забезпечення.

 

Інклюзивний підхід

Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, оволодівають соціальними навичками, почуваються більш самостійними, потрібними в суспільстві.

 

Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:

·моторний;

·мовний;

·соціальний;

·емоційний розвиток дитини.

·однолітки відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.

·оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

·навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.

·у дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з однолітками.

 

 

Категорія: Поради для батьків

 

12 квітня 2018  - " Веселковий Дивограй"
відбувся день відкритих дверей в ЗДО №1 " Ромашка".
Радо, щиро, емоційно та з великим натхненням ми зустрічали батьків, дітей та гостей нашого закладу. Знайомилися, спілкувалися, гралися та разом веселилися!!!
ds1.sm.ua - Завітайте до нас!!
 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 

* Театральна Феєрія ---- Весна іде, красу несе!***

 


Категорія: Новини / Поради для батьків / Освітня діяльність

 

Родина для кожного з нас – найцінніший скарб. Саме в сім’ї відбувається виховання дитини. Багато втрачає той, хто замінює хвилинки щирого, теплого спілкування зі своїм малюком, спільний відпочинок, працю – подарунками, грішми, одягом. Любов не купується. З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона – джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, те, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини – ось мирило розвитку і прогресу країни.

Тому в рамках «Тижня сім’ї» організовано і проведено ряд цікавих заходів.

Жовтень 2017


Тому в рамках «Тижня сім’ї» організовано і проведено ряд цікавих заходів. Жовтень 2017

 

Тому в рамках «Тижня сім’ї» організовано і проведено ряд цікавих заходів. Жовтень 2017

 

Тому в рамках «Тижня сім’ї» організовано і проведено ряд цікавих заходів. Жовтень 2017

 

Тому в рамках «Тижня сім’ї» організовано і проведено ряд цікавих заходів. Жовтень 2017

 

Тому в рамках «Тижня сім’ї» організовано і проведено ряд цікавих заходів. Жовтень 2017

 


Категорія: Фотогалерея / Новини / Поради для батьків

 

адаптація

адаптація

 

Категорія: Поради для батьків

 

ТРИНАДЦЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ ДЛЯ

МАМИ І ТАТА МАЙБУТНЬОГО

ПЕРШОКЛАСНИКА

1. Не сприймайте дитину маленькою.
Давайте їй посильну роботу вдома, визначте
коло її обов'язків. Зробіть це м'яко: «Ти в нас
уже дорослий, ми можемо довірити тобі по­
мити посуд».

2.Визначте загальні інтереси у вашій сім'ї (це може бути як і спільний перегляд мультфільмів, так і вирішення життєвих ситуацій — обгово­рення сімейних проблем).

Залучайте дитину до економічних про­блем родини. Поступово привчайте її порівню­вати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті

Наприклад, дайте гроші на хліб і морозиво, коментуючи суму на той і на інший товар.

4.Не сваріть, а тим паче не ображайте ди­тину в присутності сторонніх. На скарги нав­колишніх, учителя або вихователя скажіть: «Дякую, ми обов'язково поговоримо на цю тему».

5.Навчіть дитину ділитися своїми пробле­мами, обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками та дорослими. Щиро цікавтеся думкою дитини, лише так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.

6.Постійно говоріть із дитиною, розвиток мовлення — це запорука гарного навчання.

7.Відповідайте на кожне запитання дитини, тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.

8.Дивіться на світ очима вашої дитини, адже бачити світ очима іншого — основа для взає­морозуміння.

9.Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, кажіть: «Вийде обов'язково, тільки потрібно ще раз спробу­вати».

10.Формуйте високий рівень домагань. І вірте, що ваша дитина зможе все, потрібно тільки їй допомогти. Хваліть малюка словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.

11.Не будуйте ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини своїх ви­мог, якщо можливо, запропонуйте альтерна­тиву.

12.Любіть дитину, знаходьте радість у спіл­куванні з нею.

13.Ваша повага до дитини зараз — фунда­мент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому.

Категорія: Поради для батьків

 

Рекомендації батькам

щодо адаптації дітей до вимушеного переселення

 

1.МІСЦЕ І ПРАВИЛА

 Важливо, щоб батьки ознайомили з новим місцем перебування, пояснили тутешні правила: «Ми зараз не вдома, ми живемо в родичів. Тут свої правила, свої традиції, своє життя. Нам знадобиться час, щоб звикнути до цього.

  •  Слід обговорити з дитиною, як будуть проходити її дні, чим вона може займатися, де буде гратися, де може усамітнитися, куди їй можна ходити, а вати їжу., ні, пояснити їй правила безпеки. У поселенні необхідно показати дитині туалет, пункт, де вона може отримувати їжу тощо.
  •  Важливо попередити дитину, що вона завжди може запитати про те, чого не знає, розповісти, де вона може отримувати необхідну інформацію.

2.ДБАЙЛИВІ ЗАСТУПНИКИ

  •  Розкажіть дитині до кого вона може звернутися із запитаннями. На долю батьків випадає безліч турбот, що забирають чимало часу й сил, тож іноді вони не здатні фізично відповісти на всі запитання дитини, обійняти її, усміхнутися ій, поговорити про справи. Тому треба розповісти дитині. До кого вона ще може звернутися. У поселенні таким «заступником» може бути сусід, координатор, вахтер, у родичів – самі родичі і їхні сусіди.
  •  Поясніть дитині, що ставити запитання дорослому, який може відповісти, це нормально: «Якщо в тебе виникли запитання, якщо ти чогось потребуєш або чимось переймаєшся, ти можеш поговорити про це зі мною, а якщо мене немає поруч, то завжди є інші дорослі, які також можуть тобі допомогти». Дитина повинна отримати доступ до різних джерел інформації і піклування. Це можуть бути фахівці, наприклад психологи, арт – терапевти, соціальні працівники, волонтери.

3.РИТУАЛИ

  •  Домашня рутина – найкращий антистрес. Дуже важливо зберегти на новому місці повсякденні ритуали з минулого життя. Якщо в родині було заведено щось робити щодня, варто продовжувати це робити. Це створює почуття безпеки.
  •  Робіть те, що любили робити завжди. Якщо читали казку на ніч, то обов’язково читайте й тепер, якщо вранці дивились якусь передачу або мультик, то продовжуйте це дивитися. Це повертає впевненість і батькам і дитині.

4.РЕЧІ І ЗВ'ЯЗОК

  •  Не треба дратуватися через численні запитання і вередування дитини. Дитині дуже важко пережити розлуку з батьками. Якщо мама не завжди може бути поруч, дитина не хоче відпускати маму, плаче, вередує. Це нормальна регресивна поведінка. У кризовій ситуації діти стають більш нав’язливими, таким чином вони чіпляються за стабільний об’єкт Так дитина намагається впоратися зі стресом і пережити важкі емоції.
  •  Дайте дитині речі, які вона любить і які нагадують їй про батьків. Необхідно, щоб у дитини були її улюблені іграшки, книжки, пристрої, ігри, її улюблені речі,причому саме з попереднього життя, а не нові.
  •  Дитині важливо зберігати зв'язок, коли мами немає поруч. Дитина повинна знати, як зв’язатися з мамою: це може бути телефонний дзвінок або СМС.

5.ТІЛЕСНИЙ І ВІЗУАЛЬНИЙ КОНТАКТИ

  •  Погляд батьків має бути зацікавленим. Батьки, обтяжені несподіваними турботами, часто дивляться на своїх дітей неуважно, побіжно. Такий погляд не підтримує емоційний зв'язок. Необхідно знаходити час і сили, щоб подивитися в очі дитині,а ніби заглянути в її душу, і отримати відповідь на свій погляд. Таким поглядом, Ви повідомити дитині: «Я поруч, я тебе розумію, тобі зараз важко, я готовий тобі допомогти».
  •  Важливо також підтримувати тілесний контакт із дитиною: потримати її за плечі, погладити по голові, посадити на коліна.
  •  Будьте відкритими й доступними. Дитина повинна знати, що завжди може прийти, пригорнутися, обійняти.

6.ФІЗИЧНІ ПОТРЕБИ

  •  Дуже важливо, щоб дитина могла вільно задовольняти свої первинні фізичні потреби: завжди могла вільно задовольняти свої первинні фізичні потреби: завжди могла попити води, поїсти, коли захоче, вживати продукти, що легко перетравлюються. Не треба боятися балувати дитину, навіть потурати якимось її слабостям. Якщо вона любить млинці, нехай їх їсть.

7.ФІЗИЧНІ ПОТРЕБИ

  •  І батьки, і діти, і всі люди, які оточують вимушених переселенців, повинні пам’ятати, що біженці опинилися в ненормальнійситуації. Вони переживають потужні руйнівні емоції: злість, страх, відчай. І тому їхні реакції можуть видатися ненормальними. Батьки можуть зриватися на крик, замикатися в собі, або дратуватися. Крик і хвилювання – це нормальна реакція на ненормальну ситуацію. Щоб дитина не лякалась цього, треба, щоб мама казала дитині, що вона хвилюється. Якщо мама говоритиме про свої складні почуття, то й дитина не боятиметься виражати свої емоції. У період життєвих проблем не слід боятися розмовляти з дитиною відверто.

Категорія: Поради для батьків

 

Фестиваль "Гармонія Руху" -
 
театралізоваа діяльність
 

Фестиваль "Гармонія Руху" - театралізована діяльність

 

Фестиваль "Гармонія Руху" - театралізована діяльність

 

Фестиваль "Гармонія Руху" - театралізована діяльність

 

Ляльковий театр... Це, напевно, єдиний театр, який довговічний і недовговічний одночасно. З одного боку, це місце, куди із задоволенням ходять маленькі крихітки, адже лялька - це не просто лялька, це персонаж казки, який ожив. Це невеличке диво, яке повністю реальне для маленької дитини.

Але недовговічне воно саме тому, що діти досить рано перестають вірити в казки. Дуже швидко дитина перемикається на телебачення, різнокольорові книжки та іграшки, а ляльки починає сприймати, саме, як ляльки. Вони вже не мають тої магічної сили.

Хоча, з іншого боку, ляльковий театр буде жити вічно. Адже те, що стало буденністю для однієї дитини, тільки починає здаватися казкою для підростаючого іншого малюка. Це круговорот життя, де ляльковий театр відіграє дуже велику роль.

Категорія: Фотогалерея / Новини / Поради для батьків / Освітня діяльність

 

Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1«Ромашка» співпрацює з родинами по формуванню життєвої компетенції малюків. Оскільки, на нашу думку, батьки – це не просто помічники педагогів, а рівноправні учасники пізнавального, мовленнєвого, фізичного, емоційно-ціннісного, соціально-морального, креативного розвитку дітей. Дошкільний заклад повністю відкритий для сім’ї, як із точки зору інформативності, так і для участі сім’ї в освітньому процесі. 

Тому з 24.11.2015р. до 27.11.2015 р. в закладі пройшли відкриті підсумкові заняття для батьків.

 

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Відкриті підсумкові заняття для батьків

 

Категорія: Фотогалерея / Новини / Поради для батьків / Освітня діяльність

 

Електронна реєстрація дітей в дошкільні навчальні заклади
Інструкція для батьків
 

  1. Зайти на сайт https://reg.isuo.org/. В правому верхньому куті натиснути Реєстрація. Зареєструватись (на Ваше електронну адресу прийде посилання з активації) і увійти під своїм профілем на сайт.

  2. Вгорі сайту міститься вкладка Список ДНЗ. Вибираємо необхідний: Сумська область - м. Суми - Сумський дошкільний заклад (ясла-садок) №1 "Ромашка" (натискаємо на назву). Ви потрапляєте на сторінку ДНЗ, де можете ознайомитись з інформацією про заклад, переглянути вже існуючу чергу.

  3. У вкладці Інформація внизу сторінки натискаємо на Подати заявку на вступ.

  4. Ви потрапляєте в Кабінет батьків і створюєте заявку на вступ до ДНЗ. Заявка заповнюється українською мовою, всі записи вносять відповідно до свідоцтва про народження дитини, обов'язкові поля для запису виділені напівжирним шрифтом.
    Після заповнення заявки натискаємо Зберегти.

  5. Після того, як Ви подали заявку на вступ вона буде розглянута протягом 10 днів. Коли заявку буде прийнято і Вас буде зараховано до електронної черги ДНЗ Вам на електронну адресу надійде лист-підтвердження.

Категорія: Поради для батьків

 

 Батькам на замітку

 

Документи, необхідні для вступу:

  • Медична довідка
  • Свідоцтво про народження
  • Заява батьків

 

 

 

 

 

 

 

"Ознаки емоційного комфорту дитини

під часїї перебування в ДНЗ"

1. Бажання йти до дитячого садка.

2. Адекватний вияв емоцій дитиною, наявність позитивних емоцій, позитивна реакція на нові іграшки.

3. Здатність дитини адекватно й достатньо тривало відгукуватися на емоційні реакції оточуючих.

4. Висока комунікабельність дитини.

5. Висока пізнавальна діяльність та активність.

6. Активна ігрова діяльність.

7. Малюнки у світлих тонах.

8. Стабільність рухової активності – дитина рухлива.

9. Відсутність проблем з їжею та сном.

 

Категорія: Поради для батьків

 
Назад Вперед